Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Secret Santa έφτασε

Ο μυστικός μου Άγιος Βασίλης έφτασε!!!!!!!!!!!!


Ακούει στο όνομα Μαρία Κανελλάκη με βοηθό βέβαια την Μαριλένα μας.

Σήμερα έφτασε το υπέροχο κασκόλ από την Μαρία!!!!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ είναι υπέροχο!!!!!!
Θα με ζεσταίνει  τις κρύες μέρες.


Εδώ διπλωμένο με την καρτούλα της και με το στυλό δενδράκι με τα πολλά κουδουνάκια!!!!


Εδώ στην κούκλα. Δεν είναι πανέμορφο;;;;

Το δέμα έφτασε την Παρασκευή αλλά επειδή απουσίαζα μου άφησαν ειδοποίηση.
Μέχρι να φτάσει 10 η ώρα σήμερα για να το παραλάβω η ανυπομονησία μου δεν περιγράφετε!!!
Τώρα καταλαβαίνω τα παιδιά μου που δεν μπορούσαν να περιμένουν να έρθουν τα μεσάνυχτα για να ανοίξουν τα δώρα τους!!!
Ευχαριστώ την Μαρία για το όμορφο δώρο της και την Μαριλένα  για την όμορφη ιδέα!!!

Εύχομαι να είστε καλά και να περάσετε όμορφα στις γιορτές που είναι άλλωστε για όαση μέσα έρημο που απλώνετε όλο και περισσότερο γύρω μας!!!  


Πολλά φιλιά και να προσέχετε τον εαυτό σας!!!!!!

37 σχόλια :

  1. Α! Το μαράκι μας σου κληρώθηκε; Πωπω.... εγώ ακόμα να σκεφτώ ΤΙ θα φτιάξω! αχαχαχαχα!
    Πολύ πολύ όμορφο το δώρο της!
    Να το χαρείς Κατερίνα μου! Έχει κι ωραίο γούστο. Έχω λάβει κι εγώ δώρο από τη Μαρία και ξέρω! :)))
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    (πάω να σκεφτώ τι θα φτιάξω για το ταίρι μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έχει υπέροχο γούστο!!!!! Εσένα δεν σε φοβάμαι ότι να κάνεις θα είναι τέλειο!!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Τέλειο το δωράκι σου! Να το χαρείς!
    Κι εγώ, έχω σχεδόν έτοιμο το δικό μου για αποστολή...
    Να΄ σαι καλά...Φιλιά!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω ήρθε κιόλας ο Αι Βασίλης; Πανέμορφο το δωράκι σου, πρέπει να είσαι από τις πρώτες που λαβαίνει. Να το χαρείς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου!! Καλώς μας άνοιξες τον χορό των ανταλλαγών!! Είναι τόσο όμορφο το δώρο σου!! Χουχουλιάρικο, ότι πρέπει για τα κρυουλάκια!! Καλοφόρετο να ναι, να το χαρείς!! Υπέροχο το γούστο της Μαρίας μας!!
    Σας ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για την συμμετοχή σας κι εύχομαι να το χαρούμε σαν μικρά παιδάκια το παιχνίδι μας!!! ☺ ☺ Να στε καλά κορίτσια μου!! Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σ' ευχαριστώ Μαριλένα για το όμορφο παιγνίδι σου!!! Πράγματι υπέροχο το γούστο της Μαρίας μας!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. ωωω secret santa !!!
    καλοφορετο το δωρο σου αγαπητο κυκλαμινο..

    χαιρομαι που σε βρηκα
    στελλα
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kατερίνα μου καλώς σε βρίσκω στο ζεστό σου χώρο!
    Χάρηκα πολύ που έφτασε εγκαίρως το πακέτο μου και σ' ευχαριστώ για την πολύ όμορφη παρουσίασή σου! Εύχομαι να έχεις καλές γιορτές με την οικογένειά σου και πολλές ευχάριστες εκπλήξεις με δώρα αγάπης!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το δώρο που έλαβες .... να το χαρείς και καλοφόρετο !!!
    Και να γράφεις πάντα ευχάριστες ευχές με το όμορφο μολυβάκι !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς το δέχθηκες το δωράκι σου και καλοφόρετο να είναι, Κατερίνα!!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γειάαα!!! Καλές γιορτές να περάσεις Κατερίνα!!!
    Μαράκι έξοχο το δωράκι σου!
    Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εφτασε κιόλας !!!Εγώ τώρα ετοιμάζω το δικό μου !!! Είναι όμορφο , ζεστό και χρηστικό και σίγουρα θα σε ζεσταίνει !!! Καλοφόρετο Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια... με γεια! Πολύ όμορφο το δώρο σου, από χρυσά χεράκια. Να το χαρείς, Κατερίνα μου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ήρθε κιόλας ο Άγιος Βασίλης; Μπράβο!
    Να το χαρείς, είναι υπέροχο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλοριζικο Κατερινακι μου και καλοφόρετο θα το ευχαριστηθεις πολυ , καταπληκτικος ο μυστικος σου Αη Βασιλης , με τις οδηγιες παντα του υπέροχου Ξωτικου Μαριλενα . Μπραβο Κανελλακη μου για αλλη μια φορά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ω, τί όμορφο και χουχουλιάρικο δωράκι!!!!
    Θα το κατα-ευχαριστηθείς σίγουρα!!!
    Καλοφόρετο!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο!!! Να το χαρείς και να σε ζεσταίνει εύχομαι....καλοφόρετο!
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφο και πολύ χουχουλάρικο να το χαρείς!!!!!!!!!
    Και του χρόνου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εγω που νόμιζα ότι είχα αφήσει σχόλιο!!!! Πολύ όμορφο το δωράκι σου, Κατερίνα!!! Να το χαρεις!! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και ελπίζω να τα ξαναπούμε σε κάποιο μάθημα!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κατερίνα Καλημέρα...
    Σου γράφω γιατί με ρώτησες ως πότε στέλνουμε στολίδια για το bazaar της Κοζάνης..
    Στις 3 Δεκέμβρη θα στήσουνε, ως τότε μπορούμε να στείλουμε ότι καταφέρουμε να φτιάξουμε...
    Σου ξαναγράφω τη διεύθυνση εδώ, για να μην την ψάχνεις..
    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΜΕΑ ΚΟΖΑΝΗΣ
    ΠΑΝΔΩΡΑΣ 2
    ΚΟΖΑΝΗ
    ΤΚ 50100
    Αν τα καταφέρεις στείλε κάτι, θα είναι πραγματικά μεγάλη βοήθεια ...
    Οι μαμάδες αυτές έχουν δυσλειτουργικά παιδιά, που τα πιο πολλά δεν αυτοεξυπηρετούνται κι όλος ο χρόνος τους είναι αφιερωμένος εκεί..
    Μερικές πλέκουν σκουφάκια και κασκόλ και 2-3 έχουν κάνει μαθήματα ντεκουπάζ, γι΄αυτό ζητούν τη συνδρομή μας. Ο Σύλλογος χρηματοδοτείται αποκλειστικά από χορηγίες, δωρεές και παζάρια..
    ΄Ολα τα χρήματα που μαζεύουν, τα χρησιμοποιούν για να καλούν επιστήμονες που τις βοηθούν με διάφορα σεμινάρια, αλλά και για να διατηρήσουν το κέντρο απασχόλησης για τα παιδιά...
    Να΄ σαι καλά και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πραγματικά υπέροχο το κασκόλ!!
    Εύχομαι να το χαρείς!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλοφόρετο το όμορφο κασκόλ σου !!! Να το χαρείς !!! Καλές γιορτές και καλό Σ/Κ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χρονια πολλα και καλα Κυκλαμινο μου !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επανήλθα για αν σου αφήσω ένα καραμελένιο φιλάκι μαζί με τις πιο ζεστές ευχές μου για χρόνια πολλά!
    Να σε χαιρόμαστε, κούκλα μου! Κάθε καλό στη ζωή σου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα κυκλαμινάκι μου!! Χρόνια σου πολλά κοπέλα μου!! Να χαίρεσαι την γιορτή σου!! Εύχομαι υγεία πάνω από όλα και τι άλλο φυσικά, δημιουργικότητα στο φουλ!!! Να σαι καλά και να περάσεις πολύ ωραία σήμερα!!
    Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σήμερα που γιορταζεις περσα να σου αφήσω τις ευχες μου για χρονια πολλα Κατερινα μου...να είσαι γερή και να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου.. και βλεπω καθυστερημενα και το δωρακι σου απο το Κανελλακι απο την μυστικη αναταλαγή πανεμορφο και σιγουρα θα σε κρατα ζεστη τον χαιμωνα... να είσαι καλα ..φιλη μου και να περνας ομορφα .. και χαρούμενα... πολύχρονη να είσαι .. φιλακιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πέρασα να ευχηθώ για το γιορτούλα σου, Καρδερινάκι μου- κυκλαμινάκι μου!!!!
    Να 'σαι καλά, καρδιά μου, με τους αγαπημένους σου !!!!!!
    Να σε χαιρόμαστε!!!!Ότι επιθυμεί η ακρδούλα σου!!!!
    Σε φιλώ στη μούρη εορταστικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια σου Πολλά!!!
    Εύχομαι να είσαι πάντα γερή, να χαίρεσαι, να γελάς!!
    Εύχομαι η έμπνευση και η δημιουργία να σε ακολουθούν για πολλά χρόνια ακόμη....
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Xρόνια σου πολλά Κατερίνα μου!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου, να χαίρεσαι οτι αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips
- See more at: http://mommasdailylife.blogspot.com/2013/04/pin-it-button-over-your-photos.html#sthash.P7OpKPIf.dpuf