Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

μωβ για το Κατερινάκι


καλησπέρα κορίτσια,
δεν έχουμε παράπονο ο Μάρτης την έφερε την Άνοιξη, με δυο τριήμερα παρακαλώ, ξεκουραστήκαμε πήγαμε εκδρομές, γέμισε το μάτι μας λουλούδια. Έρχεται το Πάσχα. Όταν το σκέπτομαι δυο λουλούδια μου έρχονται στο νου: οι πασχαλιές και τα ίτσια η δάκρυα της Παναγίας-δακράκια. Η ευωδιά τους είναι καρφωμένη στο μυαλό μου. Μεγάλη Παρασκευή Άγιο Μύρο, πασχαλιές και δακράκια.

το Κατερινάκι    http://diamadaki.blogspot.gr κάνει ένα διαγωνισμό για το μωβ (το χρώμα μου κυκλάμινο βλέπεται ).
 Ετοίμασα ένα καδράκι και αυγά με πασχαλιές για την συμμετοχή μου και της στέλνω τις ευχές μου για τα γενέθλια της.

decoupage με χαρτοπετσέτα.Χρησιμοποίησα κόλλα κοψίματος για να κολλήσω την χαρτοπετσέτα
σε χαρτί Α4 μετά την έκοψα γύρω-γύρω




την κόλλησα στο MDF



και αφαίρεσα εύκολα το χαρτί
τις πιτσιλιές τις έκανα με οδοντόβουρτσα. Είναι αλήθεια ότι έχασε την ζωντάνια του αλλά μετά την απομάκρυνση........

έκανα και δυο αυγουλάκια ( όχι μάτια καλέ)













τα δακράκια που σας έλεγα. Είναι αγριολούλουδο, πρίμουλα η εαρινή. Φυτρώνει στα βουνά υπάρχουν  πλαγιές που νομίζεις ότι τα έχουν σπείρει, έχουν υπέροχο άρωμα και στολίζαμε με αυτά τον Επιτάφιο.
αυτή η φωτογραφία είναι από τον κήπο μου



αυτά φίλες μου σας ζάλισα σήμερα
φιλάκια

42 σχόλια :

  1. Κυκλαμινακι καλη επυτιχια ειναι πανεμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά,Κυκλάμινο,για την αυτριανή διπλή γιορτή του ελληνισμού!
    Γλυκό χρώμα το μοβ,πολύ όμορφα και τα έργα σου-καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα,Κυκλαμινάκι!!!Μ' αρέσουν πολύ οι πασχαλιές!!!!Θαύμασα όλα τα έργα σου!Τα μελέτησα αρκετή ώρα.Ελπίζω κάποτε να τα καταφέρω κι εγώ με το decoupage!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπώ πολύ το λιλά και γω όπως φαίνεται και στο μπλογκούδι μου :) πολύ μου άρεσαν οι δυο δημιουργίες σου για τον διαγωνισμό..καλή επιτυχία.. Ωραίο και το λουλούδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι όμορφα που είναι όλα!!!!!!!!!! Τα αβγουλάκια υπέροχα! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή. Καλή επιτυχία εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία στο μωβ διαγωνισμό! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την τεχνική με την κόλλα και το χαρτί....ξεκόλλα, δεν την κατάλαβα καλά, θα ζητήσω διευκρινήσεις σύντομα. Το αποτέλεσμα όμως μου άρεσε. 'Οπως και τα αυγουλάκια (όπως και να τα έκανες.....εγώ τρελαίνομαι πάντως). Για τις πρίμουλες δεν ήξερα ότι μοσχοβολάνε τόσο. Με ξεμυάλισες και θα πάω να τις αναζητήσω τώρα που θ'αρχίσουν να φτιάχνω βεράντες και μπαλκόνια. Φιλιά πολλά Κατερίνα μου. Αύριο με υγεία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σου Κατερίνα, καλώς σε βρίσκω! :) πολύ όμορφα!!! ειδικά αυτά τα αυγουλάκια γλύλες είναι!! καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα μου πολύ ωραίες οι Πασχαλινές σου δημιουργίες , αλλά και η κίτρινη πρίμουλα , έχωσα τη μύτη να μυρίσω βραδιάτικα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένο λουλούδι η Πασχαλιά,προμήνυμα Πάσχα!
    Μ άρεσε η μεταφορά εικόνας στο MDF ,όπως και τα αυγά σου (δύσκολη υπόθεση τ αυγό,παραδέξου το!Είχα ορκισθεί οτι δε θα ξαναέφτιαχνα και την ξαναπάτησα...)
    Αυτή την αγρια πριμουλα δε την ήξερα και προπάντων δεν ήξερα οτι μυρίζει,θα την αναζητήσω.
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κυκλαμινάκι....... πολύ πιο ωραία η δική σου φωτογραφία απ' αυτήν που βρήκες!!!!!
    Το καδράκι με τις πασχαλιές ονειρεμένο, όπως και τα αυγά!!!!! Δεν έχω επιχειρήσει να διακοσμήσω αυτό και όπως λέει και η Χαρά, πρέπει να είναι δύσκολη υπόθεση. Εσύ όμως τα έφτιαξες άψογα!!!!!!
    Πολλά φιλιά και να έχεις μια όμορφη βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ!!!!!! Μπράβο κούκλα μου που είδες το βραβειάκι σου γιατί είμαι ξεχασιάρα και δεν ειδοποίησα!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Κατερίνα μου!Χρόνια πολλά !!Πολύ ωραίες οι Πασχαλινές σου δημιουργίες,καί πολύ όμορφα φτιαγμένα!!Τό λουλουδάκι τό έχουμε καί εμείς εδώ!Καλή επιτυχία στο μωβ διαγωνισμό! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφα! Καλή επιτυχία εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  14. Πολύ όμορφα τα έργα σου,χαρούμενα και ανοιξιάτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία αβγουλάκια! Πολύ ωραία τα έφτιαξες! Και ωραίες βάσεις έβαλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμο!
    Αψογο το ντεκουπάζ ακόμα και στα αυγά που είναι ζόρικα όπως όλες οι καμπύλες επιφάνειες.
    Το λουλουδάκι αυτό, η πριμούλα εδω σ' εμάς φυτρωνε πολύ τόσο σε κήπους όσο και στα χωράφια τα ακαλλιέργητα και στο δάσος κάτω από τα δέντρα, γίνεται και πολύ μεγαλύτερο και τέτοια εποχή στρώνει κιτρινα χαλιά παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολυ καλο το ντεκουπαζ, εχω εκστασιαστει!οι κατασκευες σου ειναι τελειες!
    η πριμουλα ειναι απ'τα αγαπημενα μου λουλουδακια!!!!καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΕΡΘΩ, ΑΛΛΑ ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ!!!!
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΚΥΚΛΑΜΙΝΟ!!!
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ, ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΕΣ!
    ΤΑ ΑΥΓΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΕΣ ΤΕΛΕΙΑ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΑαα!! Πρίμουλα είναι αυτό??? Έχω κι εγώ στον κήπο μου, τα είχα σπείρει το φθηνόπορο και φύτρωσαν αλλά είχα ξεχάσει τι είχα σπείρει. Αυτή τη στιγμή δεν είναι ανθισμένο και αναρωτιόμουνα τι στο καλό είναι. Ευτυχώς δεν το ξεπάτωσα νομίζοντας ότι είναι αγριάδα. Θα περιμένω να ανθίσει !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατερίνα μου κέρδισες ένα από τα δωράκια του μωβ διαγωνισμού. Περιμένω τα στοιχεία σου στο kat.dia1974@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλως σε βρηκα !!!! πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου!!!!!

    Μπραβο και για το δωρακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips
- See more at: http://mommasdailylife.blogspot.com/2013/04/pin-it-button-over-your-photos.html#sthash.P7OpKPIf.dpuf